Download: gam 2.pdf

در حال دریافت: gam 2.pdf بیانیه گام دوم انقلاب

خسته از کار ودرس روزانه به منزل برمی گشتم کلید را به در انداختم و در مثل همیشه چرقی کرد وباز شد پله ها را بالا آمدم و وارد خانه شدم. 

امروز خسته تر از روزهای دیگر شدم،از وقتی آدرس مدرسه عوض شده تقریبا باید روزی 40 دقیقه پیاده روی کنم تا به مدرسه بروم یا به منزل برگردم. همین طور که دکمه های مانتوم رو باز می کردم پیچ سماور رو هم چرخوندم تا با یه چای لب سوز از خودم پذیرایی کنم.

این هوا هم تکلیفش با خودش معلوم نیست یه روز سرده یه روز آفتابی و سرده یه روز گرمه …امروز هم از اون سوزهای سرد افتابی می اومد.خنده دار بود گرم وسرد هم قاطی شده…

تو این پیاده روی اجباری خوب میشه مردم رو دید،یه وقتایی دلم می خواد بشینم کنار خیابون و ساعتها مردم رو نگاه کنم،هرکس که از کنارت رد میشه برا خودش یه داستانی داره و این داستان برای همه وجود داره و فقیر وغنی نمی شناسه،دلم برای مردم مهربون و زحمت کش کشورمون خیلی می سوزه،با این اوضاع سخت اقتصادی و گرونی این روزها هنوز زندگی جریان داره تاکسی ها مسافرها رو جابه جا می کنن،میوه فروشی ها با رونق کمتری هنوز چراغ رو روشن نگه داشتن نانوایی ها هنوز میهمان صف مردانه و زنانه هستندو….

واین دقیقا همون زندگیه…

تو همین فکرها بودم و حالا دیگه برای خودم یه چای پررنگ هم ریخته بودم و جلوی تلویزیون لم داده بودم که اخبار ساعت 14 #بیانیه مقام معظم رهبری را خواند. چقدر جامع و کامل مثل همیشه غنی و پر مفهوم ،دلم می خواد یه کار خیلی ماندگاری برای این ابلاغیه مهم انجام بدهم …اما نمی دونم چکار …

کسی می تونه هم فکری کنه؟؟؟؟؟ واقعا به نظرتون وظیفه ما چیه در مورد این بیانیه!!!

نکنه ما هم مثل یاران امیر المومنین باشیم که نسبت به حرف رهبرشون بی توجه بودن…

عمارهای سرزمین ما یعنی همان مخاطبان این بیانیه #جوانان ایرانی ، 

بچه ها اداره این جنگ اقتصادی با من و شماست !!! #خواب نمانیم.